Daireler Yapbozu

Geçen akşam nasıl birşeyler yapasım var nasıl, aldım kartonu ve yapılacaklar listesini
Hem kolay hemde bu ayın geometrik şekli olması hasebiyle bu yapbozu yapmaya karar verdim
Orjinali böyle.
Yapımı çok kolay

Aynı boyutlarda iki tane karton kesiyorsunuz.
Biri yapbozun tabanı oluyor, diğerini de hangi şekli istiyorsanız. ki biz daire kestik
Aynı boyutlarda daireler kesip düzgünce kestim
Kestiğim parçalar yapbozun parçaları oluyor:)



Kesilmiş kartonu diğer kartonun üzerine yapıştırıyoruz
Ve parçalarıyla birlikte yapbozunuz hazır..
Daireleri 3 ana renk 3 ara renk olarak boyadım.
Tabanlarını da aynı renkle boyadım ki eşleştirme olarak da kullanalım.
Tutma yerlerine de renkli raptiye yapıştırıp raptiyelerin ucunu eşime kestirdim..



Acil durumlarda kurtarıcım oldu bu oyuncak
Etka'ya veriyorum 5-10 dk uğraşıyor:)
Kazanımlar: İnce Motor Becerileri,El-Göz Koordinasyonu
                     Daire,Renkler,Renklerine Göre Eşleştirme

8 comments

8 Kasım 2012 16:16

çok güzel olmuş eline sağlık canım

10 Kasım 2012 02:44

Cok begendim, harikasiniz!

10 Kasım 2012 17:00

Raifecim,tesekkur ederim canım. Ne zaman yolculuk bu arada

10 Kasım 2012 17:03

Sevgili Ayşe çok teşekkürler,bu arada uzun zamandan sonra dun bakabildim bloguna. Kırgızistan'da kapanıyor bazen wordpress. Maille takip ediyorum bende:))Çok güzel olmuş kapak oyuncağın,tebrikler canım

22 Ocak 2013 01:44

merhaba etka burda kaç aylık ?

22 Ocak 2013 14:43

21 aylıktı canım:)) zaman ne çabuk geçiyor

19 Mart 2014 15:04

Yeni oyuncağımızın fikir anası oldun teşekkürler canım :)
http://pasamlayasam.blogspot.com.tr/2014/03/kartondan-bul-tak.html

21 Mart 2014 06:54

Ri a ederim, cesit cesit olmus sizin ki de, ellerine saglik Tubacigim, pasaya iyi eglenceler simdiden, sevgiler:)

Yorum Gönder

Teşekkürler

.
Etkaca